(0 db - 0 Ft)

Garancia

Vannak Önnek rémtörténetei az internetes rendeléseiről?

Szeretnénk, hogy a mi termékeinkről és ezzel együtt rólunk másfajta történetek terjedjenek el, ezért meg is teszünk mindent. Többek között azt, hogy a lehető legjobb garanciát adjuk Önnek a termékeink mellé.

Milyen garanciát biztosítunk?

Vállakozásunk az általa eladott termékekre a 100%-os megelégedettségi garanciát vállalja. Az áru átvételekor és kifizetésekor számlát adunk, a garancia kizárólag ezen bizonylat megőrzésével és későbbi bemutatásával érvényes átvételtől számított 90 napig. A számla jótállási jegyként is szolgál.

100%-os megelégedettségi garancia

Mit jelent ez?

Ha BÁRMILYEN OKBÓL
nem 100%-osan elégedett a nálunk vásárolt termékkel, a következők valamelyikét tesszük:

  • Azonnal kicseréljük a terméket, ha a szállítás közben BÁRMILYEN sérülést, vagy meghibásodást szenvedett!
  • Kicseréljük a terméket egy Ön által választott, ugyanolyan árban lévő másikra, ha nem tetszik a színe!
  • Kicseréljük a terméket egy Ön által választott, ugyanolyan árban lévő másikra, ha nem felel meg a stílusa, és segítünk megtalálni az igényeinek legmegfelelőbbet!
  • Szó nélkül visszafizetjük a termék árát, ha a cserék bármilyen okból nem felelnek meg Önnek

Az egyetlen feltétel, hogy a nálunk vásárolt terméket pontosan ugyanolyan állapotban juttassa vissza hozzánk személyesen, mint amilyen állapotban mi leszállítottuk Önnek.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
(A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.)

Leírások, termékfotók valódisága

A forgalmazott termékekről igyekszünk minél részletesebb leírást adni, a termékek valódiságát jó minőségű fotókkal visszaadni, azonban elírások előfordulhatnak, melyekért felelősséget nem vállalunk.

A matyoteritok.hu pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatás el nem olvasásából eredő esetleges károkért felelőséget nem vállal.

Mi a teendő hibás termék esetén?

Küldje vissza a nem megfelelő terméket.
Jelezze felénk, hogy a vételár visszafizetését kéri vagy küldhetünk csere darabot?

Ezt megteheti:

  • e-mailben: petranlaszlo54@gmail.com
  • telefonon: 06 / 49 - 411 - 175
  • mobilon: 06 / 30 - 9585 - 908

A visszaküldés költsége Önt terheli, de a csere darab postázásának díját minden esetben mi vállaljuk!

Az Ön véleménye fontos nekünk. Hogyan lehetne még jobban, még egyszerűbben intézni ugyanezt? Ha van ötlete, észrevétele, írja meg nekünk: kapcsolat

Update cookies preferences