(0 db - 0 Ft)

Honnan tudhatom, hogy egy adott terítő van-e raktáron?

A termékkártyán megtalálható a raktáron lévő mennyiség, amennyiben kifogyott vagy nem elegendő, személyes kapcsolatfelvétel javasolt.

Lehet-e nagyobb mennyiséget rendelni egy adott termékből?

Igen, de mivel ezen termékek kézimunkák személyes kapcsolatfelvétel javasolt, a részletek tisztázása végett.

Hogyan kell tisztítani a terítőket?

40 C°-os vízben, semleges hatású mosóporral mosva, általános keményítővel keményítve.

Szeretnék vásárolni, de nem találom, hol lehet regisztrálni!

Webáruházunkban nincs szükség regisztrációra, mindössze a Kosár menüpontban található megrendelési űrlapot szükséges kitölteni.

Zala megyében lakom. Hogyan lehetne vásárolni?

A házhozszállítás az ország egész területére vonatkozik.

Nem tudok kivenni (törölni) a kosaramból termékeket!

Internet Explorer böngészőt használó vásárlóinknál fordult ez már elő. Ha Ön ilyen böngészőt használ és ez a hiba felmerül, kérjük hajtsa végre a következő lépéseket:

  1. Válassza a böngésző; Eszközök menüpontjából az Internetbeállítások... menüpontot
  2. Az Általános fülön keresse meg a Cookie-k törlése... gombot, majd nyomja meg.
  3. Nyomja meg az OK gombot
  4. Ezután válassza ki és tegye kosárba ismét az Ön által megrendelni kívánt termékeket.

Mennyi időt kell várni a rendelés megérkezésére?

Arra törekszikszünk, hogy a lehető leghamarabb megkapja a rendelt terméket/termékeket.

Ez jellemzően 1-2 munkanap.

Már leadtam a rendelésemet, de szeretném módosítani. Van-e erre lehetőség?

Természetesen lehetséges, amennyiben még nem került a termék feladásra.

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az áruházban található elérhetőségünk valamelyikén.

Hogyan fizethetem ki a rendelésem?

Belföldre való kiszállítás esetén kétféle fizetési mód közül választhat. Lehetőség van utólag, a csomag átvételekor készpénzben, illetve előre utalással. Külföldre történő szállítás esetében egyeztetés szükséges.